ABOUT US

             X-Alter Event reprezinta o alternativa completa pentru orice tip de eveniment. Firma noastra se ocupa de organizarea directa a evenimentelor, a prezentarilor de moda, a spectacolelor cu scop publicitar, a promovarii diverselor firme si/sau produse in cadrul celor mai importante manifestari culturale, artistice, mondene si sportive din orasul Constanta si statiunea Mamaia.
Nu neglijam nici un detaliu si adaugam culoare, originalitate si succes evenimentului pe care societatea dumneavoastra ni-l incredinteaza.
Avem idei inedite si, datorita experientei acumulate, suntem in masura sa va oferim consultanta avizata in toate etapele proiectului incredintat.
Suntem o echipa de tineri creativi, deschisi la sugestiile dumneavoastra, deoarece numai impreuna putem realiza un concept nonconformist.
Va punem la dispozitie servicii complete pentru organizarea evenimentelor corporate, precum congrese, simpozioane, conferinte, seminarii, work-shop-uri, intalniri de afaceri, team-building-uri, cursuri, lansari de produse/servicii, inaugurari de sedii, targuri, expozitii, concerte, baluri de caritate s.a.
X-Alter Event este in masura sa furnizeze deopotriva servicii promotionale, de inalta calitate, echipa noastra de modele si hostess-e fiind in permanenta dedicata imbunatatirii imaginii firmei sau brand-ului dumneavoastra.
Pe langa organizarea directa a evenimentelor, va putem pune la dispozitie urmatoarea paleta de servicii:
– asistent-coordonator evenimente;
– servicii de hostess si sampling (pentru targuri, expozitii, saloane, simpozioane, conferinte, lansari, evenimente speciale s.a.);
– modele pentru promovarea si/sau imbunatatirea imaginii firmei, produsului sau serviciilor dumneavoastra;
– consultanta in vederea achizitionarii brand-urilor italiene (incaltaminte, marochinarie, imbracaminte etc);
– servicii de paza si securitate;
– productie publicitara (creatie, imprimare, inclusiv distributie materiale publicitare);
– servicii complete de catering (pentru cocktailuri, dineuri, cine festive, intruniri de afaceri etc), alegerea locatiei adecvate, conform cerintelor dumneavoastra;
– servicii de organizare activitati recreative, implicit concursuri sportive, de frumusete, de dans;
– alte tipuri de personal (team leaderi, soferi, regizori, artisti, prezentatori, tehnicieni-sunet si lumini, stilisti, graficieni, web designeri, cameramani, fotografi, cabiniere, calcatorese, croitorese etc).
Pentru ca o organizatie sa poata fi condusa si sa functioneze cu succes, este necesar ca aceasta sa fie coordonata si controlata intr-un mod sistematic si transparent.
Va multumim pentru atentia acordata!